Prázdny
0,00 €
 
Úvod>Všetky informácie

Často kladené otázky

Prečo by som mal nakúpiť u Vás? Aké výhody mi ponúkate?

  1. Nákupom u nás ušetríte priemerne 4 €. Každý zákazník nakupovaním u nás šetrí. Spolu sme rozdali zatiaľ asi 150 000 kníh!
  2. Dôveruje nám viac ako 100 000 zákazníkov. V našom kníhkupectve nakupuje množstvo ľudí. Našim cieľom je, aby ste nám dôverovali. Vaše ocenenia sú pre nás vyjadrením, že naša práca má zmysel.
  3. Knihy sú našou vášňou. Milujeme čítanie. Veríme, že sa radosť, ktorú vkladá do kníh náš tím, dostáva až k Vám domov.
  4. Výhody a odmeny za vernosť. Vážime si Vašu priazeň. Poďakovanie Vám vyjadrujeme cez rôzne zľavy a špičkový vernostný program, prostredníctvom ktorého šetríte ešte viac.
  5. Bežné zľavy až do 20 %! Každý produkt máme podstatne lacnejší ako v bežných kníhkupectvách. Dokonca na novinky Vám dokážeme ponúknuť aj zľavy vyššie ako 20 %.
  6. Pravidelné akcie a výpredaje. Vďaka dlhoročnej spolupráci s našimi dodávateľmi pre Vás organizujeme prakticky neustále akcie a výpredaje kníh.
  7. Nízka cena poštovného. Poštovné sa snažíme udržať na minimálnej možnej úrovni. Na doručenie využívame najrýchlejší najbezpečnejší spôsob – kuriéra.
  8. Rýchla doba dodania. Tovar odosielame najrýchlejšie, ako vieme. Najpredávanejšie knižky máme skladom a odosielame ich prakticky ihneď.
  9. Knižky balíme s láskou. Každá zásielka od nás odchádza starostlivo zabalená. Ak potrebujete napísať venovanie alebo knižku zabaliť ako darček, uveďte to v objednávke.
  10. Smerujeme k zodpovednosti. Prostredníctvom našich projektov aktívne podporujeme čítanie u mladej generácie a dodávame knižky do lokálnych škôl a knižníc. Usilujeme sa vrátiť literatúru do rúk mladej generácie. Sme chránená dielňa a dávame prácu osobám so ZŤP.

Aké zľavy na knižky poskytujete?

Na každú knihu poskytujeme bežné zľavy do 20 %. Novinky u nás dokonca nakúpite s vyššou zľavou ako 20 %. Pri výpredajoch a rôznych akciách sa môže zvýhodnenie vyšplhať až na 90 %.

Môžem získať dodatočnú zľavu?

Keďže smerujeme k zodpovednosti a usilujeme sa podporovať čítanie u mladých ľudí, chceli by sme zvýhodniť aj nákupy mládeže. Ak ste študentom, uveďte to pri registrácii a niektoré tituly kúpite lacnejšie. Zvýhodnenie môžu využiť aj školy a knižnice. Kliknite na Pre školy a dozviete sa viac.

Čo je darčeková poukážka? Ako je možné ju získať?

Darčeková poukážka je X miestny kód, na základe ktorého získate zľavu na objednané knihy vo výške poukážky. Určite ňou potešíte každého milovníka kníh. Kúpite ju tu.

Čo je zľavový kód? Ako sa k nemu dostanem?

Zľavový kód Vám poskytuje určitú zľavu zo sumy nákupu. Získať ho môžete zapojením sa do našich súťaží, ako napríklad Vráťme knihy do škôl alebo pri iných špeciálnych akciách, kedy odmeňujeme našich zákazníkov. Uplatníte ho jednoducho zadaním kódu do políčka Zľavový kód, ktorý nájdete v procese vypĺňania objednávky.

Ako mám postupovať, keď chcem nájsť nejakú knižku?

Je to úplne jednoduché. Stačí zadať hľadanú knihu do vyhľadávača. Uveďte buď názov knihy alebo konkrétneho autora. Ak sa rozhodnete pre nákup, len ju vložíte do nákupného košíka.

Nemáte predstavu o konkrétnej knihe? Prejdite si jednotlivé kategórie a ak Vás knižka zaujme, vložte ju do košíka. Vaša objednávka sa stane záväznou až po vyplnení potrebných údajov a potvrdení.

Nenašiel som hľadanú knihu. Prečo?

Jedným z dôvodov môže byť chybne zadaný hľadaný výraz. Skúste dať do vyhľadávača len meno autora alebo len názov knihy. Ak vyhľadávač nezobrazí nič, hľadaný titul je buď vypredaný alebo ho žiadny z našich dodávateľov nemá v ponuke. Skúste nás však kontaktovať, určite spoločne niečo vymyslíme.

Viete zohnať aj tituly, ktoré nemáte na stránke?

To záleží od konkrétneho titulu. Ak máte záujem o knižku, ktorú ste u nás nenašli, prosím napíšte nám e-mail a urobíme všetko preto, aby sme ju u niektorého dodávateľa zabezpečili. Čas vybavenia takejto objednávky býva zväčša dlhší. Ak je však kniha vypredaná, zohnať ju žiaľ nevieme.

Ak je pri knižke uvedené, že je vypredaná, znamená to, že ju už nepredávate?

Ak je titul vypredaný a dodávateľ neuvádza termín dotlače, v tom prípade Vám ho bohužiaľ nevieme dodať. Avšak, ak je pri ňom uvedený termín dotlače, knižka vyjde už čoskoro a môžete si ju predobjednať. Zasielať ju budeme ihneď po jej naskladnení.

Poraďte mi, ako sa mám registrovať?

Registrovať sa u nás je skutočne jednoduché. Stačí, ak zadáte prihlasovacie meno a heslo. Následne máte vytvorené konto, z ktorého môžete realizovať objednávky. Registrovať sa môžete tu.

Prečo by som mal pri registrácii vypĺňať aj nepovinné údaje?

Povinnými údajmi na registrovanie sú prihlasovacie meno a heslo. Je však dobré, ak uvediete aj nepovinné údaje, ako sú dátum narodenia alebo preferovaný knižný žáner a autora. Na základe Vašich údajov Vám budeme vedieť zasielať špecializované ponuky a budete informovaný o knižkách, ktoré Vás zaujímajú.

Prečo sa nemôžem prihlásiť?

Jeden z dôvodov môže byť chybne zadané prihlasovacie meno a heslo. Ak bolo trikrát po sebe chybne zadané heslo, konto sa automaticky zablokovalo. V tomto prípade nám napíšte cez kontaktný formulár alebo si skúste vygenerovať nové heslo, ktoré si môžete kedykoľvek zmeniť.

Môžem nakupovať aj bez registrácie?

Samozrejme, môžete nakúpiť aj bez registrácie. Avšak je potrebné, aby ste uviedli adresu dodania a Vašu e-mailovú adresu, aby sme Vás vedeli kontaktovať o odoslaní zásielky. Ak sa však zaregistrujete, môžete využívať ďalšie výhody. Registrovať sa môžete tu.

Čo je to wishlist?

Pri každej knižke máte možnosť pridať ju do nákupného košíka alebo do wishlistu. Wishlist je zoznam želaných kníh, ktoré sa Vám páčia. Váš wishlist vidíte vo Vašom účte a môžete do neho pridávať nové knižky. Tieto si môžete jednoducho kedykoľvek kúpiť. Vaše tajné knižné želania si môžete nechať pre seba, ale môžete ich aj zverejniť. Ak Vám bude chcieť Váš priateľ alebo známy urobiť radosť knihou, podľa Vášho e-mailu zistí, po ktorých knižkách túžite a Vy sa môžete tešiť na prekvapenie.

Čo je Čitateľský denník?

Čitateľský denník je priestor, kde si môžete vkladať knižky, ktoré ste si prečítali a svoje dojmy z nich. Môžete písať recenzie na našu stránku alebo si písať poznámky len pre seba. Získate tak cenné informácie o Vašom knižnom svete. Zaregistrujte sa a zažite množstvo zábavy s Vašim Čitateľským denníkom!

Môžete poslať knihy ako darček?

Nevidíme v tom žiadny problém. Ak objednávku uhradíte vopred ako e-platbu a do poznámky k objednávke uvediete, že ide o darček, faktúru do balíčka nevložíme, ale zašleme Vám ju elektronicky. Ak máte záujem, môžeme do knižky napísať aj venovanie vo Vašom mene alebo ju darčekovo zabaliť. Všetko nájdete pri vypĺňaní objednávky.

Aká je minimálna hodnota pri objednávaní?

Nemáme stanovenú žiadnu minimálnu hodnotu. Takže si kľudne môžete objednať knihu len za 1 €.

Aké spôsoby doručenia môžem využiť?

Môžete si vybrať z viacerých spôsobov doručenia taký, ktorý Vám najviac vyhovuje. Najviac zákazníkov preferuje dobierku, a teda úhradu tovaru pri preberaní balíka, buď na pošte alebo u poštového kuriéra. Môžete si však zvoliť aj doručenie prostredníctvom kuriéra UPS. Rovnakých doručovateľov môžete využiť aj pri e-platbe. Objednávku budete mať uhradenú vopred a už si môžete len vychutnávať príjemné chvíle s Vašou knižkou.

Koľko zaplatím za poštovné?

Poštovné účtujeme v sume 2,50 EUR. Zásielka Vám bude doručená prostredníctvom kuriéra. K zásielke sa účtuje i balné v sume 0,49 EUR. Uvedené ceny sú vrátane DPH. Za osobný odber u nás samozrejme poštovné neplatíte. Platíte len minimálny manipulačný poplatok 0,49 EUR za náklady spojené s doručením na odberné miesto. Osobný odber je možný už v troch mestách v Nitre, Banskej Bystrici a v Starej Turej.

Dá sa platiť bankovým prevodom i cez internet banking. Aký je medzi nimi rozdiel?

Môžete platiť bankovým prevodom i cez internet banking. Pri bankovom prevode musíte manuálne vypísať všetky údaje potrebné na prevod a my musíme manuálne priradiť Vašu platbu k objednávke. Pri internetbankingu ste automaticky presmerovaný do Vašej banky a všetko je prednastavené. Stačí len, aby ste sa prihlásili a platbu potvrdili. Náš systém platbu automaticky zaregistruje a ak je kniha na sklade, vieme Vám ju obratom poslať. Pri internetbankingu je teda objednávka obvykle vybavená rýchlejšie.

Kde si môžem knihy osobne vyzdvihnúť?

Knihy si môžete osobne vyzdvihnúť už na troch odberných miestach v Nitre na Štúrovej ul. 18 v priestoroch Arena One, Banskej Bystrici na ul. ČSA 14/V v predajni Computer Club a v Starej Turej na Mýtne 10 ul. predajňa PZ nábytok.

Doba expedovania uvedená pri knižke je doba, za ktorú sa balík dostane ku mne domov?

Expedičná doba uvedená pri každom titule je čas, za ktorý sa dostane kniha od nášho dodávateľa k nám na sklad. Následne ju zabalíme a odovzdáme balík doručovateľskej spoločnosti, ktorá potrebuje 1-3 dni na doručenie zásielky. Závisí to od toho, či si zvolíte zaslanie Slovenskou poštou alebo kuriérom.

Je možné do existujúcej objednávky pridať nový titul, prípadne spojiť viacero objednávok do jednej?

Samozrejme, je to možné, ale len vtedy, ak sme ešte objednávku neexpedovali. Dovtedy ju môžete obmieňať alebo dopĺňať. Ak ste na nejaký titul v objednávke zabudli, stačí, ak nám napíšete alebo zavoláte a pridáme ho k existujúcej objednávke. Ak si želáte spojiť viacero objednávok, napíšte prosím cez webový formulár čísla objednávok, ktoré si prajete spojiť a radi Vám vyhovieme. Samozrejme všetky tieto úkony si viete urobiť vo svojom účte aj sami. Ak potrebujete poradiť, kedykoľvek sa ozvite.

Ako vystornujem objednávku?

Objednávku si môžete vystornovať sami po prihlásení do Vášho konta na našej stránke. Treba ísť do časti Moje objednávky. Stornovať môžete celú objednávku alebo len jej časť. Pri stornovaní časti objednávky je potrebné ju rozdeliť podľa kníh, o ktoré máte záujem a o ktoré nie. Takto rozdelenú objednávku potom môžete vystornovať.

Ak si neviete rady, kľudne nás cez webový formulár kontaktujte a vystornujeme Vám knižky, ktoré si neželáte.

Posielate knihy aj do zahraničia?

Nie, zatiaľ expedujeme knižky len v rámci Slovenskej republiky. Uvažujeme však aj nad doručovaním do zahraničia.

Ako je to s dobou dodania? Čakáte na všetky knižky?

Lehota dodania je uvedená pri každom knižnom titule. Ide o orientačný časový údaj, ktorý sa môže v závislosti od dodávateľa líšiť. Každý knižný titul má teda inú dodaciu lehotu. Ak sú v objednávke knihy s rôznou dodacou lehotou, posielame ju až po skompletizovaní celej objednávky. Ak je požiadavka zákazníka iná, nemáme problém ju splniť.

Ak by som potreboval nejakú knižku z objednávky expedovať skôr, čo mám robiť?

Samozrejme, ak máte o niektorý z titulov záujem skôr, objednávku Vám rozdelíme a požadovaný titul zašleme, čo najskôr. Zvyšné knižné tituly Vám budú zaslané na náklady našej spoločnosti po skompletizovaní objednávky.

Môžem knihy vrátiť, aj keď nie sú poškodené?

Áno, knihy môžete vrátiť až do 10 dní od ich prijatia. V záujme vašej spokojnosti sme sa rozhodli túto dobu predĺžiť nad rámec zákonom stanovenej 7 dňovej lehoty. Veríme totiž, že s našimi knihami budete spokojný. Ak by sa tak nestalo, prosím pošlite ich poštou na našu adresu spolu s kópiou faktúry. Následne Vám vrátime peniaze.

 

Máte ďalšie otázky? Radi Vám na ne odpovieme! Kontaktujte nás na e-maile info@abcknihy.sk alebo na telefónnom čísle 032 776 21 90 či 0918 337 232.